آخرین خبرهای هوانوردی:
ثبت سفارش
سفارش کالا
    56 54 547 0912 
   
سفارش کالا

مشاوره رایگان درسی ....

کانال رسمی...

ضمانت محصولات هوانوردی
یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.
آمار بازدیدکنندگان
اخبار هوانوردی
1392/04/31 00:00

ایران ایر بیشترین و کیش ایر کمترین تاخیر

به گزارش ایرنا، در حالی که میانگین تاخیر پروازهای هوایی طی اردیبهشت ماه و فروردین ماه سال جاری به ترتیب 77 و 71 دقیقه بود، طبق گزارش سازمان هواپیمایی کشوری میانگین تاخیر هر یک از پروازهای شرکت های هوایی کشور با روند صعودی در خرداد ماه سال جاری به 85 دقیقه افزایش یافت.

طبق این گزارش، شرکت هواپیمایی ایران ایر به عنوان شرکت حامل پرچم طی سه ماه گذشته بالاترین میانگین تاخیر پروازها را با 87، 104 و 115 دقیقه به خود اختصاص داد و شرکت هواپیمایی کیش ایر بدون هیچ تاخیری، پروازهای برنامه ای خود را به خوبی مدیریت کرد تا مسافران بتوانند به موقع به مقاصد خود سفر کنند.

آمار منتشره حاکی از آن است که روند تاخیر پروازهای هوایی در فرودگاه بین المللی امام و فرودگاه مهرآباد همواره در سال جاری روند صعودی داشته و این سبب سرگردانی بیشتر مسافران هوایی در این دو فرودگاه بزرگ کشور شده است.

سالانه بیش از 28 میلیون مسافر از طریق فرودگاه های کشور به سفر می روند که فرودگاه مهرآباد با بیش از 13 میلیون مسافر در راس آنها قرار دارد. سالانه بیش از پنج میلیون مسافر نیز از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) در مسیرهای خارجی جابه جا می شوند.

در گزارش اخیر سازمان هواپیمایی کشوری پس از شرکت هواپیمایی ایران ایر، شرکت هواپیمایی آسمان با میانگین 99 دقیقه تاخیر در هر پرواز در رتبه دوم، شرکت هواپیمایی اتا با 95 دقیقه و شرکت ایران ایرتور که یکی از زیرمجموعه های ایران ایر است با 87 دقیقه تاخیر در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

براساس این گزارش شرکت هواپیمایی نفت در رتبه پنجم، هواپیمایی قشم در رتبه ششم، هواپیمایی زاگرس در رتبه هفتم و هواپیمایی سپاهان با میانگین 68 دقیقه تاخیر در رتبه های بعدی قرار دارند.

همچنین شرکت هواپیمایی تابان با میانگین 66 دقیقه در رتبه نهم، ماهان با 64 دقیقه در رتبه دهم و کاسپین نیز با 62 دقیقه تاخیر رتبه یازدهم را به خود اختصاص داده اند.

در گزارش سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی اترک ایر با 58 دقیقه تاخیر پروازی و شرکت هواپیمایی معراج با 50دقیقه میانگین تاخیر پرواز رتبه سیزدهم تاخیر پروازهای هوایی کشور را در خرداد ماه سال جاری به خود اختصاص دادند.

در آخرین آمار ارایه شده از سوی سازمان هواپیمای کشوری، شرکت هواپیمایی ماهان با انجام یک هزار و 139 پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی بیشترین پرواز و شرکتهای معراج و سپاهان با انجام 13 و 22 پرواز در رتبه پایین این آمار که مربوط به خردادماه سال جاری است، قرار گرفته اند.

در این گزارش شرکت هواپیمایی ایران ایر با یک هزار و 69 پرواز در رتبه دوم قرار گرفت و شرکت آسمان با 830 پرواز در رتبه سوم و شرکت هواپیمایی آتا با 482 پرواز رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

در خرداد ماه سال جاری شرکت هواپیمایی زاگرس با 459 پرواز رتبه پنجم و هواپیمایی کیش ایر با 304 پرواز هوایی و بدون هیچ تاخیری در رتبه ششم قرار گرفتند.

طبق گزارش سازمان هواپیمای کشوری شرکت هواپیمایی حامل پرچم (ایران ایر) در خرداد ماه سال جاری در مجموع یک هزار و 69 پرواز انجام داد که از این تعداد 589 پرواز این شرکت در مسیرهای داخلی و خارجی با تاخیر انجام شد که میانگین تاخیر هر پرواز هوایی این شرکت به 57 دقیقه رسیده است.

در خرداد ماه سال جاری از یک هزار و 139 پرواز شرکت ماهان 564 پرواز آن با تاخیر انجام شد که میانگین تاخیر هر پرواز این شرکت به 32 دقیقه رسید و شرکت آسمان نیز با 830 پرواز 383 پرواز خود را با تاخیر انجام داد که میانگین تاخیر هر پرواز این شرکت نیز به 46 دقیقه افزایش یافته است.

در گزارش سازمان هواپیمایی کشوری آمار تاخیر 14 شرکت هوایی مورد بررسی قرار گرفته که با انجام پنج هزار و 352 پرواز، میانگین تاخیر این شرکت ها به 85 دقیقه و میانگین تاخیر هر یک از پروازهای هوایی شرکت های یادشده به بیش از 40 دقیقه افزایش یافته است.

این در حالی است که میانگین تاخیر این شرکت در اردیبهشت ماه سال جاری 31 دقیقه و فروردین ماه سال جاری 37 دقیقه بوده است.

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
برچسب ها :